مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-21سياسي

واکنش جمعی از دانشجویان بابل و بابلسر به اظهار نظر اخیر امام جمعه شهر امیرکلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل های دانشجویی شهرستان های بابل و بابلسر در نامه ای خطاب به امام جمعه شهر امیرکلا پیرامون نطق اخیر نماز جمعه نوشت: - جمعی از تشکل های دانشجویی بابل و بابلسر در نامه ای خطاب به امام جمعه شهر امیرکلا پیرامون نطق اخیرش در نماز جمعه واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل های دانشجویی شهرستان های بابل و بابلسر در نامه ای خطاب به امام جمعه شهر امیرکلا پیرامون نطق اخیر نماز جمعه نوشت: ائمه جمعه باید پیشگام و پیگیر مطالبات مردم باشند نه آن که اگر کاستی ها از جانب گروهی مطرح شد، مطالبه به حق شان با چنین ادبیاتی به حاشیه رود.

متن نامه به شرح زیر است: امام جمعه شهر امیرکلا حجت الاسلام والمسلمین، آقای عباس باباییان سلام علیکم با درود به روح پرفتوح حضرت امام رحمت الله علیه، معمار کبیر انقلاب و سلام بر شهدایی که عزت مان را مدیون تلاش و خون آن هاییم.

همان طور که مستحضرید در فضای مجازی صوتی از شما منتشر شده که دور از شان نماز جمعه و امام جمعه بوده و بدتر و اسفناک تر آن که این جملات خطاب به خلقی است که مطالبه گرند و در حال انجام وظایف شرعی خود! ائمه جمعه باید پیشگام و پیگیر مطالبات مردم باشند نه آن که اگر کاستی ها از جانب گروهی مطرح شد، مطالبه به حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جمعی از دانشجویان بابل و بابلسر به اظهار نظر اخیر امام جمعه شهر امیرکلا

واکنش جمعی از دانشجویان بابل و بابلسر به اظهار نظر اخیر امام جمعه شهر امیرکلا