مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-21اقتصادي

بدافزارها رکورد زدند


گزارش خدمات ارائه شده توسط مرکز ماهر در بهمن ماه نشان می دهد بیشترین فراوانی رخدادهای رایانه ای با نزدیک به 150 مورد آلودگی، مربوط به بدافزار و بات بوده که حاکی از افزایش قابل توجهی درمقایسه با ماه قبل بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارشی از 364 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) در بهمن ماه سال 1400 در گراف های زیر قابل مشاهده است.

خدمات ارائه شده شامل فراوانی و نوع رخدادهای رسیدگی شده توسط مرکز، بخش های دریافت کننده این خدمات و نحوه مطلع شدن مرکز از این رخدادهاست.

طبق این اطلاعات، بیشترین فراوانی رخداد به ترتیب مربوط به آلودگی به بدافزار و بات، فیشینگ سایت های خارجی، شناسایی آسیب پذیری، فیشینگ سایت های داخلی، درخواست ارزیابی، درخواست مشاوره، گزارش های خبری، افشای اطلاعات، دیفیس سایت، منع سرویس داخلی و باج افزار بوده است.

بیشترین فراوانی رخدادهای رایانه ای با نزدیک به 150 مورد آلودگی، درحالی مربوط به بدافزار و بات است که ماه گذشته، آمار بدافزارها به 120 مورد رسیده بود.

معنای فیشینگ (معنی phishing ) یک اصطلاح برای تشریح دزدی از فرد یا گروهی از کاربران، با استفاده از فرستادن ایمیل یا ایجاد صفحات مسموم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدافزارها رکورد زدند

بدافزارها رکورد زدند