موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-21ورزشي

ذوب آهن غول کشی می کرد/ سپاهان امتیاز از دست بدهد، به کورس قهرمانی نمی رسد


ذوب آهن و سپاهان هر دو در زدن ضربات نهایی با مشکل مواجه هستند و باید سریع تر آن را رفع کنند تا وارد بحران نشوند، سپاهان هر امتیاز که از دست بدهد از کورس قهرمانی فاصله می گیرد و ذوب آهن دوباره وارد وضعیت بحرانی می شود.

- ایسنا/اصفهان کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ذوب آهن و سپاهان هر دو در زدن ضربات نهایی با مشکل مواجه هستند و باید سریع تر آن را رفع کنند تا وارد بحران نشوند، سپاهان هر امتیاز که از دست بدهد از کورس قهرمانی فاصله می گیرد و ذوب آهن دوباره وارد وضعیت بحرانی می شود.

حسین چرخابی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی اخیر ذوب آهن در مقابل پیکان، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که به هیچ عنوان در خصوص مسائل داوری این بازی صحبت نمی کنم، چرا که اعتقاد دارم هر کسی باید در حیطه تخصص خود فعالیت و صحبت کند، حساسیت های خارج از بازی دوتیم، در بازی آن ها اثر منفی داشت تا جایی که به نیمکت نیز منتقل و بازی را برای دو باشگاه به نوعی بازی فینال گونه کرده بود.

وی افزود: ذوب آهن به طور کلی یک سری مشکلات از فصل قبل داشت که هنوز هم ادامه دارد، هرچند در مجموع بازی های این تیم بهتر شده است، اما در بازی مقابل پیکان دوباره مشاهده شد.

پیش از این در مورد ساختار دفاعی ذوب آهن خیلی صحبت کردم و گفته ام که ساختار دفاعی ذوب آهن خیلی ضعیف عمل می کند و در دفاع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن غول کشی می کرد/ سپاهان امتیاز از دست بدهد، به کورس قهرمانی نمی رسد

ذوب آهن غول کشی می کرد/ سپاهان امتیاز از دست بدهد، به کورس قهرمانی نمی رسد