مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-21دانش

رتبه بندی سال 1400 نشریات علمی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام دانشگاه خوارزمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نامه ای با موضوع اصلاح و اعمال تغییرات نشریات علمی برای ورود به ارزیابی و رتبه بندی سال 1400 به دانشگاه ها اعلام کرده است: - وزارت علوم در نامه ای اعلام کرد: سردبیران و مدیران مسئول نشریات علمی دانشگاه ها تا 20 اسفند فرصت دارند نسبت به اصلاح و اعمال تغییرات نشریات علمی برای ورود به رتبه بندی سال 1400 اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام دانشگاه خوارزمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نامه ای با موضوع اصلاح و اعمال تغییرات نشریات علمی برای ورود به ارزیابی و رتبه بندی سال 1400 به دانشگاه ها اعلام کرده است: با توجه به آغاز رتبه بندی سال 1400 نشریات علمی و به منظور ورود به ارزیابی و رتبه بندی، سامانه نشریات علمی از تاریخ یک الی 20 اسفند 1400 به مدت 20 روز جهت اصلاح و اعمال هرگونه تغییرات و ارسال نشریه به فرایند ارزیابی و رتبه بندی در دسترس است.

ضروری است سردبیران و مدیران مسئول نشریات علمی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور نشریه، وارد سامانه نشریات علمی به آدرس journals.

msrt.

ir شده و در کارتابل نشریه در قسمت کارتابل درخواست کننده، اصلاحات و تغییرات مورد نظر را مطابق با آیین نامه نشریات علمی مصوب 2/2/1398 انجام داده و در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی سال 1400 نشریات علمی آغاز شد

رتبه بندی سال 1400 نشریات علمی آغاز شد