مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-21سياسي

دستگیری 40 نفر کارچاق کن و دلال در سال 1400


به گفته دادستان مرکز گیلان در سال 1400 در مجموعه نظارتی دستگاه قضایی تعداد 40 نفر از افرادی که ادعای اعمال نفوذ داشته و مبالغ هنگفتی را از طرفین پرونده به همین شیوه اخاذی کرده اند دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور افراد دلال و کارچاق کن ،یکی از آسیب هایی است منجربه برجسته سازی بدبینی مردم نسبت به دستگاه قضایی و سایر سازمان‍ های تابعه می شود، اظهار کرد: این اشخاص با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه ها و مسؤولان، از مردم اخاذی می کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم هشدارهایی که مکرراً در رسانه ها در خصوص این افراد داده شده هنوز هم برخی مردم فریب ادعاهای دروغین کلاهبرداران را می خورند، افزود: در سال 1400 در مجموعه نظارتی دستگاه قضایی تعداد 40 نفر از افرادی که ادعای اعمال نفوذ داشته و مبالغ هنگفتی را از طرفین پرونده به همین شیوه اخاذی کرده اند دستگیر شدند.

دادستان مرکز گیلان با اشاره به رصد شبانه روزی واحد نظارتی حفاظت اطلاعات و واحد نظارت و ارزشیابی قضات برای اخبار واصله از مردم بیان کرد: در اغلب موارد مستندات را به دادسرای استان اعلام می کنند و از 40 نفر که در سال جاری دستگیر شده اند اکثریت آن ها به حبس محکوم و 16 نفر جهت تحمل کیفر در زندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 40 نفر کارچاق کن و دلال در سال 1400

دستگیری 40 نفر کارچاق کن و دلال در سال 1400