مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-21سياسي

فعالیت راهبران سلامت محلات در اردبیل/ دوره تربیت سفیران سلامت برگزار می شود


مسؤول کارگروه سلامت بانوان قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل از فعالیت سفیران سلامت محلات با اجرای دوره اصلاح سبک زندگی و تغذیه سالم خبر داد.

- لیلا صبحی، مسؤول کارگروه سلامت بانوان قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با بیان اینکه شرکت کنندگان در دوره راهبران سلامت به عنوان سفیر سلامت شناخته می شوند، اظهار کرد: کارگروه سلامت خواهران قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل فعالیت خود را با برگزاری دوره اصلاح سبک زندگی برای کنشگران، فعالین و علاقه مندان از شهریور 1400 شروع کرده است.

وی افزود: در این دوره بیش از یکصد نفر شرکت کننده حضور داشتند که با برگزاری آزمون، گواهی پایان دوره صادر شد.

مسؤول کارگروه سلامت بانوان قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل بیان کرد: بعد از اتمام دوره مذکور، افراد دغدغه مند هر محله به عنوان رابطین سلامت یا سفیران سلامت، نسبت به ثبت نام برای برگزاری دوره سبک زندگی سالم در محله خود اهتمام می ورزند.

وی ادامه داد: با هماهنگی های لازم، دوره اصلاح سبک زندگی و طب سنتی تداوم دارد و تاکنون در 3 محله علی کوچه سی، محله 5 آذر و محله آراز علی برگزار شده است که در این دوره ها 6 جلسه اصلاح سبک زندگی و 2 جلسه پیشگیری از بیماری کرونا، به صورت رایگان و با اعطای گواهی پایان دوره آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت راهبران سلامت محلات در اردبیل/ دوره تربیت سفیران سلامت برگزار می شود

فعالیت راهبران سلامت محلات در اردبیل/ دوره تربیت سفیران سلامت برگزار می شود