مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-21سياسي

راه خلبانان شهید نیروی هوایی را با عزمی جزم تر ادامه می دهیم


فرمانده نیروی هوایی ارتش با تسلیت شهادت دو تن از خلبانان نهاجا تأکید کرد: راهی که این شهیدان برای اقتدار و امنیت ایران عزیز در پیش داشتند را با عزمی جزم تر از پیش ادامه خواهیم داد.

- ، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا امروز یکبار دیگر عهدنامه سربازی ما در نیروی هوایی ارتش به خون طاهر دو نفر از خلبانان غیرتمند و شریف این سرزمین امضا شد و از سرزمین رشادت و شهادت، تبریز قهرمان و پایگاه شکاری شهید فکوری که در سال های جنگ تحمیلی و پس از آن به ویژه در مردم یاری های نیروی هوایی در حوادث طبیعی، نشان خوشنامی بر سینه ستبر آن می درخشد به اعلی علیین پر کشیدند.

رسانه های شریف و منصف که بازتاب دهنده حقایق هستند، آخرین پرواز خلبانان شهید ما در قابی از وجدان بیدار گذاشته و فداکاری ایشان را منعکس کردند.

بدیهی است فرزندان این سرزمین در نیروی هوایی ارتش در تمام مأموریت های پروازی، جان خود را برای دفاع از امنیت و آسایش ملت شریفمان در کف گرفته اند و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه خلبانان شهید نیروی هوایی را با عزمی جزم تر ادامه می دهیم

راه خلبانان شهید نیروی هوایی را با عزمی جزم تر ادامه می دهیم