مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-21سياسي

خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره رسانه ای ابوذر اصفهان را بدست آورد


خبرگزاری مهر رتبه دوم هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان را در بخش مصاحبه به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر پیش از ظهر دوشنبه، با حضور اصحاب رسانه، رضا صفری رییس بسیج رسانه استان اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس از جمله سردار امیر حسن پور برگزار شد.

جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف شناسایی و تشویق اصحاب رسانه استان اصفهان و همچنین ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم میان آن ها امسال برای هفتمین سال متوالی در اصفهان برگزار شد.

به گفته کارشناسان کیفیت جشنواره ابوذر اصفهان در سال جاری جهش منتسبی داشته چراکه در سال های گذشته اصحاب رسانه اجازه داشتند آثارشان را به تعداد زیاد در قالب ها و محورهای مختلف ارسال کنند اما امسال هر شخصی اجازه داشت در هر قالب تنها سه اثر ارسال کند و روند کار کیفی تر شد.

به گفته رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان امسال بیش از 700 اثر امسال مورد تأیید داوران قرار گرفته است، کیفیت آثار به حد قابل توجهی افزایش و تعداد آثار باطل نزدیک به صفر بود.

رضا صفری همچنین به این نکته اشاره کرده است که انتخاب آثار به شکل گروهی انجام شده و داوران برای هر قالب یک تا 10 را معرفی و از میان آن ها نفرات برتر انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره رسانه ای ابوذر اصفهان را بدست آورد

خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره رسانه ای ابوذر اصفهان را بدست آورد