مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-21فرهنگي

«خانه سیاه است» به صحنه رفت/ قدردانی از گروهی با دغدغه اجتماعی


اجرای نمایش «خانه سیاه است» به کارگردانی محسن اردشیر شب گذشته با حضور تعدادی از هنرمندان تئاتر کشورمان و سخنرانی قطب الدین صادقی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش خانه سیاه است به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محسن اردشیر شامگاه روز یکشنبه اول اسفند ماه با سخنرانی قطب الدین صادقی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

در اولین اجرای این اثر نمایشی بهزاد فراهانی، سهراب سلیمی، محسن حسینی، کاظم هژیرآزاد، شهرام گیل آبادی، علی عابدی و تعدادی دیگر از هنرمندان به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

قطب الدین صادقی که به دعوت گروه اجرایی برای افتتاح این نمایش در مجموعه تئاتر شهر حضور یافته بود، قبل از آغاز اجرای اول این اثر نمایشی توضیح داد: محسن اردشیر از جمله هنرمندان فعال تئاتر در خارج از پایتخت است که همیشه در حوزه تئاتر، مداومت و تلاش بسیار فراوانی داشته و این موضوع قابل احترامی است که باید به او و گروهش در استمرار این راه تبریک گفت.

وی افزود: تا جایی که من محسن اردشیر را می شناسم او را کارگردانی دیدم که برای پول دست به اجرای کارهای سبک و مبتذل نمی زند.

او هنرمند فعالی است که در این سال ها نهایت تلاش خود را برای اجرای نمایش های ایرانی به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه سیاه است» به صحنه رفت/ قدردانی از گروهی با دغدغه اجتماعی

«خانه سیاه است» به صحنه رفت/ قدردانی از گروهی با دغدغه اجتماعی