مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-21اقتصادي

لزوم تغییر الگوی مصرف کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر لزوم تغییر الگوی مصرف کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و اصناف تاکید کرد.

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تاکید کرد لزوم تغییر الگوی مصرف کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر لزوم تغییر الگوی مصرف کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و اصناف تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شینا انصاری با اشاره به مشکلات و معضلات محیط زیستی ناشی از مصرف کیسههای پلاستیکی خاطرنشان کرد: در پی مصوبه اردیبهشت ماه سال 1388 شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر کاهش استفاده از کیسه پلاستیکی و ظروف یک بار مصرف و جایگزین کردن مواد قابل بازیافت غیرپلاستیکی در مجموعه شهرداری تهران، اقداماتی در سال های اخیر صورت گرفته است.

وی افزود: این اقدامات با هدف آگاه سازی شهروندان از مضرات محیط زیستی و بهداشتی پلاستیک های یک بار مصرف و ضرورت کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی، تغییر الگوی مصرف کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و اصناف، جایگزینی مواد مناسب با کیسه ها و مواد پلیمری همچنین نهادینه کردن این موضوع در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر الگوی مصرف کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای

لزوم تغییر الگوی مصرف کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای