مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-21بين الملل

رد پای سفیر انگلیس در ناآرامی های 2020 قرقیزستان


«قرقیز تووسو» روزنامه دولتی قرقیزستان در مطلبی با اشاره به فعالیت سازمان های غیر دولتی غرب گرا در این کشور، به فعالیت غیر دیپلماتیک سفیر انگلستان در «بیشکک»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، ملیس ساویت اوولو روزنامه نگار قرقیزی در در روزنامه دولتی قرقیز تووسو مطلبی تحت عنوان هدف اصلی سیاست غرب، هدف دیگری است منتشر کرده است.

در این مطلب آمده است: بخش قابل توجهی از سازمان های غیردولتی فعالیت های خود را به صورتی انجام می دهند که در تناقض با قانون سازمان های غیر انتفاعی در قرقیزستان قرار دارد.

در قانون یادشده که 26 ژوئن سال 2021 از سوی سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان به امضا رسید، همه سازمان های غیرانتفاعی ثبت شده در این کشور ملزم به معرفی اطلاعات به نهادهای دولتی در مورد فعالیت، از جمله اسناد حسابداری، اندازه و ساختار درآمد، حساب های بانکی و اموال سازمانی و همچنین اطلاعات شخصی کارکنان هستند.

به نظر می رسد که سازمان های غیردولتی مورد حمایت کشورها و نهادهای غربی تمایل چندانی به اجرای این شرایط ندارند.

به این دلیل، نویسنده مطلب یادشده به استناد تعدادی از گزارش های منتشر شده در رسانه های قرقیزستان مبنی بر دست داشتن سازمان های غیردولتی در بروز اغتشاشات و ناآرامی های سیاسی در این کشور پرداخته و به طور خاص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای سفیر انگلیس در ناآرامی های 2020 قرقیزستان

رد پای سفیر انگلیس در ناآرامی های 2020 قرقیزستان