مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-21اقتصادي

واریز 91 درصد سود صندوق پالایشی برای ذینفعان


91 درصد سود واحدهای سرمایه گذاری صندوق پالایش یکم به صورت متمرکز برای ذینفعان واریز شد.

- داود رزاقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد کسانی که هنوز سود سهام پالایشی یکم را دریافت نکرده اند، گفت: تمام کسانی که در سامانه سجام ثبت نام کرده و شماره شبا اعلام کرده بودند، سود آنها به تناسب تعداد دارایی ها به نسبت هر واحد سرمایه گذاری 600 تومان در روز اول اسفندماه واریز شد.

وی گفت: کل سود قابل تقسیم برای دارندگان واحدهای سرمایه گذاری پالایش یکم حدود 750 میلیارد تومان بود که براساس گزارش های اولیه حدود 91 درصد از این سود به حساب ذینفعان که دارای شماره شبا بودند، واریز شده است.

رزاقی مدیر صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم این را هم گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی به عنوان مباشر واریز سود پالایش یکم هنوز گزارشی به ما ارائه نکرده و اگر بخشی از این سودها برگشت بخورد، کسانی که شماره شبا اعلام کنند، به آنها اعلام می کنیم که از طریق بانک سود خود را دریافت کنند.

آخرین وضعیت پالایشی یکم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، باقیمانده سهام دولت در پالایشگاه های تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس در شهریور سال گذشته در قالب یک صندوق سرمایه گذاری به نام پالایش یکم به مردم به ازای هر واحد سرمایه گذاری 10 هزار تومان فروخته شد، اما بعد از آن با شاخص ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 91 درصد سود صندوق پالایشی برای ذینفعان

واریز 91 درصد سود صندوق پالایشی برای ذینفعان