مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-21سياسي

حمایت از دهک های پایین جامعه با مهارت افزایی برای ایجاد اشتغال


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: با همکاری دستگاههای خدمت رسان در جامعه و برای ایجاد مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در دهک های پایین جامعه به جد ورود خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی خانواده های تحت پوشش دستگاههای حمایتی گفت: قشر ضعیف و تحت پوشش نهادهای حمایتی جامعه را می توانیم با حداقل هزینه پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال خانگی با مشارکت نهادهایی چون کمیته امداد متحول کنیم.

وی عنوان کرد: ما در استان توانایی و ظرفیت های زیادی در زمینه توسعه مشاغل خانگی و صنایع دستی منحصر به فردی داریم که با مدیریت صحیح می توان در این حوزه به قطب صادرات تبدیل شویم و الگویی برای سراسر کشور باشیم.

    معین وزیری خاطرنشان کرد: نظر مقام عالی وزارت در ایجاد مشاغل با سرمایه زیر یک میلیون تومان برای خیلی ها باور نکردنی است در حالی که اتفاقا هرمزگان انواع مشاغل از قدیم داشته و همچنان هم با همان سرمایه اندک در حال گسترش هست و البته نیازمند فرهنگ سازی و گسترش، توسعه و حمایت های دستگاههای متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دهک های پایین جامعه با مهارت افزایی برای ایجاد اشتغال

حمایت از دهک های پایین جامعه با مهارت افزایی برای ایجاد اشتغال