مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-21اجتماعي

ضرورت «کشف استعدادها» و «آموزش کارآفرینی» از دوره ابتدایی


برای تحقق اهداف سندتحول بنیادین، ضروری است تا شناسایی و کشف استعدادها و «آموزش کارآفرینی» را از اوان کودکی و دوره آموزش ابتدایی آغاز کنیم.

- ضرورت کشف استعدادها و آموزش کارآفرینی از دوره ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تحقق اهداف سندتحول بنیادین، ضروری است تا شناسایی و کشف استعدادها و آموزش کارآفرینی را از اوان کودکی و دوره آموزش ابتدایی آغاز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری در نشست با اعضای هیأت امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، با اشاره به این که در نظام تعلیم و تربیت کشور برای کودکان و پرورش آن ها زحمات زیادی کشیده شده است؛ ولی علی رغم همه این ها به نتیجه مطلوب نرسیده ایم، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف سندتحول در تعلیم و تربیت کودکان، لازم است کارآفرینی را از دوره ابتدایی در مدارس شروع کنیم.

در بیشتر کشورهای پیشرفته جهان تلاش می شود تا بچه ها را از کودکی به عنوان کارآفرین ، تربیت کنند در صورتی که در کشور ما آموزش کارآفرینی را در سال های آخر متوسطه و یا حتی در دانشگاه ها می بینیم.

نوری با اشاره به این که اساسنامه سازمان تعلیم و تربیت کودک باهمت جوانان و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تدوین و سازمان تعلیم و تربیت کودک شکل گرفت، افزود: با شکل گیری این سازمان، دوره پیش از دبستان متولی پیدا کرد و در تعلیم و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت «کشف استعدادها» و «آموزش کارآفرینی» از دوره ابتدایی

ضرورت «کشف استعدادها» و «آموزش کارآفرینی» از دوره ابتدایی