مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-21سياسي

منطقه اورامانات گسترده ترین منطقه ثبت جهانی شده در کشور است


منطقه اورامانات گسترده ترین منطقه ثبت جهانی شده در کشور ایران است.

- ، پویا طالب نیا ظهر دوشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه سه جانبه علمی پژوهشی اورامانات که در کتابخانه مرکزی مرکز اسناد توسعه و کرمانشاه شناسی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مشکلات و معضلات موجود در منطقه اورامانات باید با همکاری پژوهشگران و دستگاه های مربوطه تمام تلاش خود را به کار گرفت.

وی افزود: هدف این نشست و انعقاد تفاهم نامه سه جانبه علمی و پژوهشی ارتقا سطح جهانی اورامانات از بعد فرهنگی و تاریخی منطقه است که در این مسیر علاوه بر مشارکت دستگاه های اجرایی و رسانه ای حمایت روحانیون منطقه نیز مورد نیاز بوده زیرا روحانیون در این منطقه جایگاه ویژه ای برای شناخت از مردم و منطقه دارند.

مدیر پایگاه جهانی اورامانات تصریح کرد: باید برای نشان دادن دستاوردهای منطقه اورامانات که از طریق ثبت جهانی به دست آمده اند تلاش لازم را به کار گرفت چراکه اورامانات گسترده ترین منطقه ثبت جهانی شده در کشور ایران است.

طالب نیا با اشاره به اینکه در استان کردستان و کرمانشاه مشاهیر و بزرگان زیادی حضور دارند، بیان کرد: باید مشاهیر و بزرگان منطقه را جذب و در این راستا از آنها کمک گرفت تا با حضور آنها از توسعه بیشتر منطقه اورامانات بهره مند شویم به همین منظور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه اورامانات گسترده ترین منطقه ثبت جهانی شده در کشور است

منطقه اورامانات گسترده ترین منطقه ثبت جهانی شده در کشور است