مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-21سياسي

رفع مشکلات اولیه پروژه موزه دفاع مقدس


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکلات اولیه پروژه موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد.

- کیامرث حاجی زاده در نشست کمیته فرهنگی و یادمان های دفاع مقدس استان، گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا امامزادگان ما هستند و در جمهوری اسلامی هر چه داریم به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا کسانی بودند که از بالاترین هستی خود یعنی جانشان برای ثبات، آرامش، امنیت و توسعه کشور گذشتند و چنین افرادی در هر فرهنگ، دین و جامعه ای دارای جایگاه ویژه ای هستند، افزود: ما هر چه داریم از شهداست و باید مدیران ما در اجرای برنامه های مربوط به شهدا پیش قدم باشند که حتی نیازی به برگزاری این نشست ها نباشد.

وی با اشاره به اینکه از طریق یادمان های دفاع مقدس می توانیم نسل جوان را با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیوند دهیم، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، دشمنان به خاک و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران حمله کردند و شهدا جانشان را فدا کردند تا انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

حاجی زاده خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه باید در اجرای برنامه ها و پروژه های مربوط به دفاع مقدس آتش به اختیار عمل کنیم، یادآور شد: ظرف دو ماه آینده، کل جاده های دسترسی یادمان های شهدای گمنام در استان ساماندهی و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اولیه پروژه موزه دفاع مقدس

رفع مشکلات اولیه پروژه موزه دفاع مقدس