مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-21اجتماعي

پارک محله ای در منطقه حسن آباد نهاوند احداث می شود


به منظور تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق شهر نهاوند، پارک محله ای در منطقه حسن آباد احداث می شود.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند گفت: به منظور تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق شهر نهاوند، پارک محله ای در منطقه حسن آباد احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید یوسفی نوید اظهار کرد: احداث پارک های محله ای در سطح شهر شروع شده و بعد از پارک صخره ای دوخواهران، پارک آسیاب در گوشه سرآسیاب، باغ بادام در شهرک شهید حیدری، عملیات اجرایی پارک محله ای منطقه حسن آباد هم شروع شده است.

وی افزود: احداث پارک های محله ای شروعی برای تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق بوده و با مساعد شدن هوا و شرایط جوی عملیات عمرانی در سطح شهر و پارک های محلی با سرعت بیشتری انجام می شود تا هرچه زودتر اهالی محل بتوانند از امکانات آن ها استفاده کنند.

یوسفی نوید عنوان کرد: شهروندان مالکان اصلی مبلمان شهری هستند و پارک های محلی از سرمایه های آن هاست و با نگهداری و مراقبت از وسایل پارک، فضای سبز و غیره می توانند شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر کمک کنند.

شهردار نهاوند یادآوری کرد: یکی از مهمترین عوامل استفاده و استقبال از پارک ها علاوه بر امکانات آن ها می تواند دسترسی راحت به آن باشد که با انجام پروژه پارک های محله ای در شهر نهاوند این مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک محله ای در منطقه حسن آباد نهاوند احداث می شود

پارک محله ای در منطقه حسن آباد نهاوند احداث می شود