مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-21سياسي

کتاب «بال و پرهای امام» در بازار نشر


کتاب «بال و پرهای امام (برشی از سیره عملی نمایندگان امام خمینی(ره))» اثر هادی حسین خانی نایینی از سوی مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

- کتاب بال و پرهای امام (برشی از سیره عملی نمایندگان امام خمینی(ره)) اثر هادی حسین خانی نایینی از سوی مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب بال و پرهای امام (برشی از سیره عملی نمایندگان امام خمینی(ره)) اثر هادی حسین خانی نایینی از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب در 400 صفحه منتشر شد.

امروز عالمان دینی و روحانیت معظم که در مسند به مسئولیت های مختلف، مانند امامت جمعه و جماعت و نمایندگی ولی فقیه قرار گرفتند، شایسته است سیره و سبک زندگی عالمان وارسته به ویژه شهدای محراب را الگوی زندگی آن شخص قرار دهند و با مردم بر اساس رحمت حکمت فروتنی مهربانی و عطوفت که شیوه پیامبران امامان و سالکان راه حقیقت است، رفتار کنند.

تقوا، اخلاص و معنویت، مهمترین رمز موفقیت عالمان دینی در طول تاریخ بوده و نمایندگان امام خمینی(ره) در استان ها با فتح قله های تهذیب به ستارگان همیشه درخشان انقلاب تبدیل شدند.

بال و پرهای امام ، برشی است از سیره عملی نمایندگان امام خمینی(ره) از سخنان، خاطره ها، تجربه ها و آموزه های ارزشمند نمایندگان امام خمینی(ره) در استان ها فراهم آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «بال و پرهای امام» در بازار نشر

کتاب «بال و پرهای امام» در بازار نشر