مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:472022-02-21سياسي

ارائه گزارش تحلیلی از بازگشایی خیابان امام (ره)؛ در دستور کار شهرداری سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ارائه گزارش تحلیلی از اجرای طرح بازگشایی مجدد خیابان امام (ره) سمنان توسط پلیس راهور و شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان اظهار کرد: طرح بازگشایی مجدد خیابان امام (ره) سمنان در راستای توجه به معیشت مردم، به صورت موقت و دارای الزاماتی بوده است.

وی گفت: ارائه گزارش تحلیلی از اجرای طرح بازگشایی مجدد خیابان امام (ره)، توسط پلیس راهور و شهرداری در دستور کار قرار گیرد و نسبت به بررسی و واکاوی ابعاد و میزان اجرای تعهدات و الزامات از سوی متولیان اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: نیاز است تا بررسی این موارد و اجرای ملزومات توسط متولیان امر و کسبه و اصناف خیابان امام (ره) در دستور کار قرار گیرد؛ در این خصوص حفظ جان و سلامت مردم برای ما دارای اهمیت است و در اولویت نسبت به سایر موارد قرار دارد.

حمیدی ادامه داد: در جلسه گذشته مقرر شد در خصوص پارک خودروهای سنگین در شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان، محل هایی برای ایجاد پارکینگ در ورودی شهرها توسط شهرداری ها تعبیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش تحلیلی از بازگشایی خیابان امام (ره)؛ در دستور کار شهرداری سمنان

ارائه گزارش تحلیلی از بازگشایی خیابان امام (ره)؛ در دستور کار شهرداری سمنان