مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:572022-02-21اقتصادي

انجام 5800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دهلران


رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن پنج هزار و 800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

- دهلران-رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن پنج هزار و 800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

مرتضی مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این مدت 201 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 900 میلیون تومان تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

رییس اداره صمت دهلران تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده 127 بازرسی در راستای نظارت بر عملکرد انبار کالاها در استان انجام و 18 فقره پرونده تخلف صنفی نیز در این خصوص تشکیل شده است.

مهدوی افزود: با توجه به ابلاغ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مبنی بر اینکه متولی اصلی تأمین، توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی و اقلام خوراکی و کشاورزی، جهاد کشاورزی می باشد در این خصوص این اداره 2 نفر از بازرسان خود را از ابتدای اجرای قانون مذکور در اختیار جهاد کشاورزی در راستای تنظیم بازار قرار داده است وی تصریح کرد: شهرستان دهلران 2 هزار و 900 واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و 700 واحد فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دهلران

انجام 5800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دهلران