مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:172022-02-21اقتصادي

احضار مدیرعامل ایران خودرو به دادسرای شیراز/امتناع از عرضه کالا


دادستان شیراز از تشکیل پرونده علیه شرکت ایران خودرو در دادسرای شیراز خبر داد افزود: مدیر عامل شرکت ایران خودرو و مدیر سایت ایران خودرو در فارس احضار شدند.

- ، مصطفی بحرینی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازموردی اداره کل بازرسی استان فارس از سایت ایران خودرو مستقر در شیراز در خصوص نحوه توزیع خودروهای تولیدی گفت: پس از دریافت این گزارش پرونده قضایی علیه شرکت ایران خودرو تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارجاع شد.

وی با بیان اینکه مسئولان ایران خودرو در استان و مسئولان این شرکت به استناد مواد مطرح در قانون تعزیرات حکومتی ، قانون بخش تعاونی اقتصادی جمهوری اسلامی ، قانون اصلاح قانون نظام صنفی کشور و قانون مجازات اخلالگران اقتصادی کشور و سایر مقررات مرتبط ، در مظان اتهامات اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی ، امتناع از عرضه کالا به قصد گرانفروشی ، اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی کشور و ایجاد انحصار و کمبود در عرضه می باشند بیان داشت : وجود 3 هزار و 343 دستگاه خودرو پژو پارس در پارکینگ مؤید این امر می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تصریح کرد: از کل خودروهای دپو شده در زمان بازدید از پارکینگ این سایت در شیراز تعداد 2 هزار و 144 دستگاه خوردرو به بهانه کسری یک یا چند قطعه در پارکینگ متوقف شده بودند که پس از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار مدیرعامل ایران خودرو به دادسرای شیراز/امتناع از عرضه کالا

احضار مدیرعامل ایران خودرو به دادسرای شیراز/امتناع از عرضه کالا