مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:372022-02-21سياسي

زیبایی های دفاع مقدس را به نسل نوجوان منتقل کنیم


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: باید فرهنگ غنی دفاع مقدس را که تمامی زیبایی های ان را تجربه کرده ایم و به وسیله آنها موفقیت را بدست آوردیم به نسل امروز جامعه منتقل کنیم.

- رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان قزوین که به صورت مجازی برگزار می شود اظهار کرد: باید از تمرکز بر روی ساختار فیزیکی جنگ دور شویم.

وی با بیان اینکه تابلوی قزوین در دفاع مقدس جایگزین ندارد، افزود: اشتباه در درک جنگ و آدرس غلط دادن به نسل جوان در رابطه با دفاع مقدس آسیب های بزرگی را برای نسل آینده به دنبال دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه کربلای 4 نیروهای قزوینی در دفاع مقدس خود یک عاشورای حسینی ماندگار است، تصریح کرد: یک نگاه به کربلای 4 قزوینی ها چراغ راهی برای پیمودن مسیر است.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت سال ها هنوز کربلای 4 مملو از ناگفته ها است، تصریح کرد: نسل امروز باید با واقعیات دفاع مقدس بیش از هر زمان دیگری آشنا شود.

رفیعی اضافه کرد: شهدا به حقیقت رودخانه عاشورا پیوستند و اگر می خواهیم جایگاه آنها را ببینیم باید نگاه کنیم به اینکه امروز شهدا در کجای قله افتخار ایستاده اند و صدام در کجا ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی های دفاع مقدس را به نسل نوجوان منتقل کنیم

زیبایی های دفاع مقدس را به نسل نوجوان منتقل کنیم