مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:372022-02-21پزشكي

همت والای خیّر گراشی برای حمایت از بیماران سرطانی


یک نیک اندیش اهل شهرستان گراش استان فارس، اقلامی نایاب از داروهای درمان سرطان را به ارزش یک میلیون و 200 هزار دلار خریداری کرد و به بیمارستان امیرالمؤمنین علی(ع) این شهرستان به عنوان قطب درمان سرطان جنوب کشور اهدا نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گراش، سرطان یکی از بیماری های شایعی است که تاکنون افراد زیادی را درگیر خود کرده است اما در کنار این دست و پنجه نرم کردن با بیماری، مشکلات دارو و درمان نیز رنج مضاعفی برای این بیماران است.

این روزها نایاب بودن داروهای سرطان و شیمی درمانی هم به مشکلات ناتوانی در تأمین هزینه ها افزوده شده است و بیماران در داروخانه ها یکی پس از دیگری به امید یافتن دارو سرگردان هستند.

همت نیک اندیش گراشی در حمایت از بیماران سرطانی گراش یکی از شهرستان جنوبی استان فارس  واقع در فاصله 360 کیلومتری شهر شیراز به عنوان قطب درمان سرطان جنوب کشور مطرح شده است که بیماران زیادی از استان های مختلف، برای تشخیص، جراحی، شیمی درمانی و پرتودرمانی به این شهرستان مراجعه می کنند.

روز گذشته یک نیک اندیش اهل شهرستان گراش برخی از داروهای کمیاب برای درمان بیماری سرطان را به ارزش یک میلیون و 200 هزار دلار خریداری  و به بیمارستان امیر المؤمنین(ع) گراش اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت والای خیّر گراشی برای حمایت از بیماران سرطانی

همت والای خیّر گراشی برای حمایت از بیماران سرطانی