مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:172022-02-21سياسي

دخالت های نمایندگان در عزل ونصب ها رصد و نظارت می شود


رییس دفترنظارت و بازرسی شورای نگهبان در مازندران با بیان اینکه دخالت های نابجای نمایندگان در عزل ونصب ها، رصد و نظارت می شود، گفت: این رفتارها مصداق سوء استفاده از موقعیت شغلی است.

- ، حجت الاسلام علی اصغر زکوی عصر دوشنبه در جلسه استانی با رؤسای دفاتر نظارت شهرستانی استان با بیان اینکه دخالت های نابجای نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها، در رصد دفاتر نظارتی است، اظهار داشت: دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی استان در پرونده صلاحیتی نمایندگان درج و در احراز صلاحیت انتخابات 1402 تأثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به وصول گزارش هایی از دخالت های برخی نمایندگان مجلس در امور اجرایی استان و عزل و نصب ها در شهرستان ها و بخش ها در ماه های اخیر گفت: این موارد با جزییات و به صورت مستند در پرونده صلاحیتی نمایندگان درج و بر حسب قانون و وظایف ذاتی دفاتر نظارتی شورای نگهبان، به ستاد شورای نگهبان نیز ارسال شده است.

وی ادامه داد: دفتر نظارت استان بین دخالت های ناروا و ارائه مشورت از سوی نمایندگان به مسئولان اجرایی و پیشنهاد گزینه های متدین، متخصص، انقلابی و پاکدامن فرق می گذارد.

زکوی یادآور شد: برخی از دخالت ها حتی اصرار بر گزینه های نامطلوب یا منصوب کردن عوامل ستادهای انتخاباتی خودشان بوده است که در رصد دستگاه نظارتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت های نمایندگان در عزل ونصب ها رصد و نظارت می شود

دخالت های نمایندگان در عزل ونصب ها رصد و نظارت می شود