مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:272022-02-21سياسي

شاهد مهاجرت معکوس به شهرستان درگزین هستیم


هم اکنون شاهد مهاجرت معکوس هستیم و شهرستان از نظر جمعیتی در حال گسترش است.

- به گزارش، کمیل خواستان دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون فرمانداری شهرستان درگزین که با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان و امام جمعه شهرستان درگزین برگزار شد، با تاکید بر اینکه به صورت روزانه و بی وقفه در تلاش هستیم که ادارات مورد نیاز درگزین را در شهرستان مستقر کنیم، گفت: طی سه سال گذشته چندین اداره در شهرستان مستقر شده، اما ما به این تعداد بسنده نکردیم و بی وقفه با حمایت های استاندار محترم پیگیر استقرار ادارات مورد نیاز مردم در شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: جهت بالا بردن سطح اشتغال و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان به دنبال بازگشایی و راه اندازی دوباره شرکت کشت و صنعت دشت کرفس، شهرک صنعتی شهرستان و گاوداری شش هزار راسی سنقرآباد هستیم.

فرماندار شهرستان درگزین خاطرنشان کرد: همدلی و هماهنگی بین ادارات در عالی ترین سطح خود در شهرستان درگزین وجود دارد و این هماهنگی و هم سویی ادارات موجب شده پیگیری ها بی وقفه برای توسعه درگزین بزرگ ادامه داشته باشد.

خواستان تصریح کرد: توسعه یک شهرستان نیازمند امنیت پایدار است و امنیت در شهرستان درگزین با تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد مهاجرت معکوس به شهرستان درگزین هستیم

شاهد مهاجرت معکوس به شهرستان درگزین هستیم