مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-21اقتصادي

ماشین آلات ناوگان راهداری کردستان نوسازی می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان از صدور مجوز واردات ماشین آلات جهت نوسازی ناوگان راهداری کردستان خبر داد.

- راشد مدرس گرجی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جریان سفر وزیر کشور به استان در ششم بهمن ماه، درخواست مجوز واردات ماشین آلات برای نوسازی ناوگان راهداری مطرح شد، که این پیشنهاد در جلسه هیات دولت و با موافقت ریاست جمهوری و هیات وزیران مصوب شد.

و ی افزود: در مصوبه هیات دولت آمده است: با توجه به وقوع بلایای طبیعی و بحران خیز بودن کشور و از طرفی کمبود امکانات و تجهیزات متناسب با شرایط بحرانی در استان های کشور، هیئت وزیران مصوب کرد ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین دپوشده در سازمان اموال تملیکی به عنوان کالاهای متروکه، برای مدیریت بحران در اختیار وزارت کشور قرار داده شود تا بین شهرداری های کشور توزیع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: همچنین با تصویب هیئت وزیران، به وزارت کشور اجازه داده شد، نسبت به واردات ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها با عمر حداکثر سه سال از تاریخ تولید با معافیت از پرداخت حقوق گمرکی و رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط اقدام کند.

مدرس گرجی افزود: با توجه به میانگین سن بالای ماشین آلات راهداری در کشور و بالتبع در استان کردستان بویژه با عنایت به شرایط توپوگرافی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین آلات ناوگان راهداری کردستان نوسازی می شود

ماشین آلات ناوگان راهداری کردستان نوسازی می شود