مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-21پزشكي

شمار بستری های کرونایی در گلستان به 522 نفر رسید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند کاهشی بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی گلستان گفت: در حال حاضر شمار بستری های کرونایی در استان به 522 نفر رسیده است.

- سعید گل فیروزی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شمار بستری های کرونایی امروز در مقایسه با روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته و در حال حاضر شمار بیماران کرونایی تحت درمان در مراکز درمانی گلستان از 552 نفر به 522 نفر کاهش یافت که از این تعداد 96 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و 41 نفر برای تنفس بهتر به دستگاه ونتیلاتور استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه رنگ بندی کرونایی شهرهای گلستان تغییری نکرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 شهر گلستان اعم از گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، کلاله، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، آزادشهر، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و رامیان و گنبدکاووس دو شهر با وضعیت نارنجی کرونایی در گلستان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر ضرورت مشارکت تمامی افراد واجد شرایط در واکسیناسیون همگانی تأکید کرد و افزود: در حال حاضر تنها 26.

6 درصد از افراد واجد شرایط در استان گلستان برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کردند، در واقع از جمعیت یک میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بستری های کرونایی در گلستان به 522 نفر رسید

شمار بستری های کرونایی در گلستان به 522 نفر رسید