مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 19:522022-02-21اقتصادي

روزمرگی تولید، آفت مدیریت تولید است


معاون پشتیبانی فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: روزمرگی تولید، آفت مدیریت تولید است و در اکوسیستم تولید باید برای تولیدکننده توسعه بازار تعریف و شرایط اجرای آن فراهم شود.

- سید مهدی حجازی، امروز (دوشنبه، دوم اسفندماه) در آیین افتتاحیه رویداد استارتاپی بسته بندی نوین محصول، با اشاره به فعالیت شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، از اشتغال 7 هزار و 800 نفر در این اکوسیستم فناوری خبر داد و اظهار کرد: در سال 1399، 580 واحد فناور و 100 هسته فعال در این شهرک، بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند که 37 میلیون دلار صادرات دانش بنیان بوده است.

وی افزود: براساس پژوهش های انجام شده، تحقق ایده افراد در خارج از پارک های علم و فناوری شانس بقای کمی دارند و اگر فردی با ایده نوآورانه بخواهد کار کند، شانس تحقق ایده در خارج از پارک فن آفرینی 10 درصد است.

عضو هیئت علمی گروه مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان به موضوع برندینگ حوله اشاره و بر ضرورت توجه به این حوزه تاکید کرد و گفت: آذربایجان شرقی و اصفهان دو قطب صنعت حوله هستند.

حدود 5 خوشه ثبت شده در حوزه نساجی داریم که 350 واحد بافندگی در این خوشه ثبت هستند و نیمی از حوله کشور در اینجا تولید می شود که البته صادرات نیز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزمرگی تولید، آفت مدیریت تولید است

روزمرگی تولید، آفت مدیریت تولید است