مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 20:022022-02-21سياسي

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس «چوپان» در قم


نمایشگاه گروهی عکس «چوپان» با حضور عکاسان و علاقمندان هنر عکاسی در نگارخانه فرهنگ قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الله عطایی گردآورنده نمایشگاه گروهی عکس چوپان در مراسم افتتاح این نمایشگاه که عصر امروز در نگارخانه فرهنگ قم برگزار شد، گفت: نمایشگاه عکس چوپان، چشم انداز یک نگاه دقیق به پیرامون خودمان است که حاصل تلاش عکاسانی است که در طبیعت بکر و دگرگون شده در جستجوی کادرهای زیبا و منحصر به فرد بوده اند تا ما را در نگاه عمیقشان به طبیعت شریک نمایند.

وی افزود: مناظر روستایی با فرم های متنوع طبیعی و دگرگون شده و زیبایی منحصر به فرد آن ما را به حقیقت وجودی حیات راهنمایی می کند و عکاسان با نگاه تیزبین خود جلوه های بدیع هستی را ثبت می کنند و به اشتراک می گذارند و نقش موثری در تقویت معرفت بصری ما دارند.

عطایی درباره تعداد آثار و شرکت کنندگان در نمایشگاه ادامه داد: تعداد 32 عکس با محوریت موضوع چوپان در سایز های پنجاه در چهل و پنجاه در هفتاد به صورت رنگی و سیاه و سفید در نمایشگاه شرکت کردند.

وی ابراز کرد: در این نمایشگاه عکس های 28 عکاس از کشور ایران و ترکیه از جمله؛ فاروق آکباش، موسی تلاشلی، مرات جاجیم، اورهان تان هان، کنان تلاس، آیلین تورناتور، عایشه گل اکین، حسن غفاری، اسحاق آقایی، جواد عسگر اوغلی، فرید ثان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس «چوپان» در قم

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس «چوپان» در قم