مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 21:072022-02-21سياسي

6 هکتار از حریم و بستر رودخانه فرحزاد تهران آزادسازی شد


مدیر امور منابع آب تهران، از آزاد سازی 6 هکتار از حریم و بستر رودخانه فرحزاد به عنوان یکی از 7 رودخانه اصلی شهر تهران، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، وحید مرادی نسب، مدیر امور منابع آب تهران، با اشاره به اینکه آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها در راستای قانون توزیع عادلانه آب انجام می شود، اظهار کرد: با استناد به تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب، پرونده هایی که تخلف شان محرز است با دریافت دستور قضایی اقدام و آزادسازی رودخانه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در تهران 75 مورد دستور قضایی در خصوص آزادسازی حریم رودخانه های تهران دریافت شده بود، گفت: عمده این پرونده ها شامل 39 مورد در رودخانه فرحزاد بود که در دو مرحله با همکاری مناسب نیروی انتظامی عملیاتی و 39 مورد از تصرفات غیرمجاز شامل بنا، رستوران، آلاچیق و بناهای کارگری در بستر رودخانه تخریب شده است.

مدیر امور منابع آب تهران با بیان اینکه عبور رودخانه های تهران از بافت شهری شرایط بررسی و رسیدگی را با پیچیدگی مواجه کرده، ادامه داد: رسیدگی با این موارد با پیچیدگی هایی روبه رو و البته مستلزم کار فنی و حقوقی بیشتری است.

مرادی نسب با تاکید بر اقدامات منسجم تر برای رفع تصرفات رودخانه های تهران در سال جاری گفت: از سال آینده محدوده هایی که نیاز به همکاری سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هکتار از حریم و بستر رودخانه فرحزاد تهران آزادسازی شد

6 هکتار از حریم و بستر رودخانه فرحزاد تهران آزادسازی شد