مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 22:022022-02-21اقتصادي

5 طرح برق رسانی با اعتبار 241 میلیارد ریال در رفسنجان افتتاح شد


5 طرح برق رسانی در سطح شهر و روستاهای تابع شهرستان رفسنجان با اعتبار 241 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان 5 طرح برق رسانی در سطح شهر و روستاهای تابع شهرستان رفسنجان با اعتبار 241 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این طرح ها امروز دوم اسفند با حضور علی اکبر پورمحمدی فرماندار ویژه رفسنجان، رییس اداره برق شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان این طرح ها افتتاح شد.

اولین طرح تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در روستاهای عبدالله آباد، محمدآباد میثم، ناصریه، شهرک هزار واحدی، خیابان معراج و دکتر حسابی بود که هزینه 105 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

دوّمین طرح هم رفع مشکلات افت ولتاژ مشترکین در روستاهای ملک آباد، همت آباد، مهدی آباد سردار، کاخ و رییس آباد، قاسم آباد مورد بهره برداری قرار گرفت که اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال هزینه شده و 13 دستگاه پست توزیع برق احداث شده است.

سومین طرح نیز تأمین برق متقاضیان فاقد شبکه برق در شهرک سپاه برای 264 مشترک که اعتباری بالغ بر 83 ملیارد ریال هزینه شده و 20 کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث گردیده است.

چهارمین طرح امروز هم تأمین روشنایی بلوارهای کبوترخان، عباس آباد حاجی ، کوثرریز و مهدی آباد سردار و اسلام آباد بود که در اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح برق رسانی با اعتبار 241 میلیارد ریال در رفسنجان افتتاح شد

5 طرح برق رسانی با اعتبار 241 میلیارد ریال در رفسنجان افتتاح شد