مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 22:072022-02-21اقتصادي

معاملات بورس خراسان جنوبی به هزار و 295 میلیارد ریال رسید


مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن به عدد هزار و 295 میلیارد ریال رسیده که از مجموع معاملات 32 درصد مربوط به خرید سهام و 68 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن به عدد هزار و 295 میلیارد ریال رسیده که از مجموع معاملات 32 درصد مربوط به خرید سهام و 68 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

سعید هریوندی، عصر امروز دوشنبه 2 اسفند به رسانه ها اعلام کرد: آمار معاملات صرفا مربوط به معاملات سیستمی است و شامل معاملات آنلاین نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بهمن امسال سه میلیون و 576 هزار و 602 سهم به ارزش 61 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد.

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در بهمن ماه شاخص کل 2 هزار و 797 واحد افزایش داشته است گفت: آمارها نشان می دهد که در 10 ماه سال جاری 9 هزار و 115 نفر در سامانه سجام از خراسان جنوبی ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی را نسبت به بورس، قوانین و مقررات و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن (با سطوح متفاوت ریسک) کسب کنند چرا که در بازار سرمایه ابزارهای متنوع با سطوح متفاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاملات بورس خراسان جنوبی به هزار و 295 میلیارد ریال رسید

معاملات بورس خراسان جنوبی به هزار و 295 میلیارد ریال رسید