مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 22:322022-02-21سياسي

الزامات بازگشایی خیابان امام(ره) سمنان رعایت شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار توجه به الزامات اجرای تعهدات متولیان برای بازگشایی خیابان امام(ره) سمنان شد و گفت: - سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار توجه به الزامات اجرای تعهدات متولیان برای بازگشایی خیابان امام(ره) سمنان شد و گفت: الزامات کسبه و مردم باید در این طرح لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حمیدی عصر دوشنبه در نشست جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اتفاقات خیابان امام (ره) سمنان که به پیاده راه بدل و سپس دوباره متوقف شد، ابراز کرد: طرح بازگشایی مجدد این خیابان بر حسب توجه به معیشت مردم به صورت موقت، الزاماتی دارد که باید به آن توجه داشت.

وی با بیان اینکه بررسی موارد مطالبه مردم و کسبه و اجرای ملزومات از سوی متولیان و حتی اصناف خیابان امام سمنان در دستور کار قرار گیرد، افزود: موضوعی که برای ما اهمیت دارد، حفظ جان و سلامت مردم است که باید اولویت باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار ارائه گزارش تحلیلی از اجرای طرح بازگشایی مجدد خیابان امام (ره) شد و افزود: این کار باید با حضور راهنمایی و رانندگی و شهرداری در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات بازگشایی خیابان امام(ره) سمنان رعایت شود

الزامات بازگشایی خیابان امام(ره) سمنان رعایت شود