مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 22:372022-02-21سياسي

27 هزار نفر در استان سمنان متقاضی طرح جهش مسکن ملی هستند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تاکنون در کل استان 27 هزار نفر در بحث قانون جهش تولید مسکن ثبت نام کردند که مورد پالایش قرار گرفته و افراد واجد شرایط انتخاب می شوند.

- ، حمید محمدی شامگاه دوشنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به طرح جهش مسکن، تاکید کرد: تاکنون در کل استان 27 هزار نفر در بحث قانون جهش تولید مسکن ثبت نام کردند که مورد پالایش قرار گرفته و افراد واجد شرایط انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 16 هزار نفر واجد شرایط شناخته شده اند، افزود: برای این افراد 486 هکتار زمین تأمین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: از تمامی ظرفیت های قانونی موجود برای رفع موانع و مشکلات در مسیر جهش تولید مسکن در استان استفاده شود.

حمیدی همچنین بیان داشت: راه و شهرسازی در بحث اجرای طرح جهش تولید مسکن نقش اصلی و تعیین کننده ایفا خواهد کرد؛ لذا باید با اقدامات مطلوب و رویکرد مثبت نسبت به تسریع در روند اقدام کند.

وی افزود: از شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها انتظار داریم تا در بحث اجرای مطلوب قانون جهش تولید مسکن به خوبی پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار نفر در استان سمنان متقاضی طرح جهش مسکن ملی هستند

27 هزار نفر در استان سمنان متقاضی طرح جهش مسکن ملی هستند