مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 23:072022-02-21سياسي

ضرغامی: در خصوص مشکلات جامعه هتلداران تصمیم گیری می کنم


در بررسی کارشناسی موضوعات حوزه هتلداری نظرات تک تک اعضای تشکل را بررسی خواهم کرد و نسبت به رفع موانع و مشکلات و احیای صنعت گردشگری تصمیم می گیرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید عزت الله ضرغامی در نشست با جامعه هتلداران ایران با اشاره به پیشرفت های جامعه هتلداری در ایران در سال های اخیر یادآور شد: پیشرفت جامعه هتلداری و رضایت مندی مردم از خدمات هتلداران  هدف جدی ماست.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: برای مبارزه با بروکراسی منفی و رویه های غلط و نادرست هر اقدامی لازم باشد انجام می دهم.

وی افزود: در تصمیم گیری های من مطالعه و بررسی کارشناسی درباره هر موضوعی برای به صفر رسیدن خطاها و پیشرفت حداکثری حوزه های ماموریتی وزارتخانه، جدی است.

چنانچه به نظر قطعی کارشناسی برسم اقدام می کنم.

ضرغامی اضافه کرد: در بررسی کارشناسی موضوعات حوزه هتلداری نظرات تک تک اعضای تشکل را بررسی خواهم کرد و نسبت به رفع موانع و مشکلات و احیای صنعت گردشگری تصمیم می گیرم.

در ادامه این نشست رییس و اعضای هیئت مدیره جامعه هتلداران ایران نیز به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود پرداختند و موضوعات مرتبط با این حوزه را با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در میان گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: در خصوص مشکلات جامعه هتلداران تصمیم گیری می کنم

ضرغامی: در خصوص مشکلات جامعه هتلداران تصمیم گیری می کنم