مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 23:272022-02-21سياسي

کمک 250 میلیون تومانی مجمع خیرین مسجد ساز لرستان


مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به کمک 250 میلیون تومانی مجمع خیرین مسجدساز استان گفت: با کمک های این مجمع تاکنون 15 مسجد مرمت شده است.

- حجت الاسلام محمدجواد چراغی در جلسه شورای اقامه نماز لرستان که امروز در محل استانداری این استان برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه نماز در عبادات اسلامی، اظهار کرد: در آیات قرآن به برخی عبادات مانند حج یک بار اشاره شده اما نماز بارها مورد تأکید قرار گرفته است کمااینکه قرآن به دنبال اقامه نماز است.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال برای اقامه نماز ایجاد انگیزه کرده و بهشت خود را عطا می کند، افزود: اگر کانون خانواده ای بخواهد از هم بپاشد به واسطه ضایع کردن نماز است و به این امر در آیه 59 سوره مریم با این مضمون فَخَلَفَ مِن بَعْدِهِمْ خَلْفٌ أَضَاعُوا الصَّلَاهَ وَاتَّبَعُوا الشَّهَوَاتِ فَسَوْفَ یَلْقَوْنَ غَیًّا؛ آنگاه پس از آنان جانشینانی به جای ماندند که نماز را تباه ساخته و از هوس ها پیروی کردند و به زودی [سزای] گمراهی [خود] را خواهند دید اشاره شده است.

چراغی با تأکید بر اینکه با وجودی که کارهای خوبی در حوزه توسعه و ترویج نماز انجام شده اما در برخی موارد در سطح استان عقب هستیم، اضافه کرد: اینکه ستاد اقامه نماز به دستگاهی تذکری می دهد به سبب ماهیت نظارتی آن است و هدف ما کمک به اقامه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 250 میلیون تومانی مجمع خیرین مسجد ساز لرستان

کمک 250 میلیون تومانی مجمع خیرین مسجد ساز لرستان