مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 23:272022-02-21اقتصادي

2 برابر شدن مشارکت های مردم لرستان در توسعه عتبات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با اشاره به افزایش میزان مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات، گفت: میزان نذورات جمع آوری شده مردم لرستان در کمک به توسعه عتبات نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

- اصغر حقی پور در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات با استاندار لرستان که امروز دوم اسفندماه صورت گرفت، با اشاره به عملکرد مطلوب و مفید ستاد عتبات عالیات، اظهار کرد: این ستاد در سطح کشور در ردیف های برتر قرار دارد به طوری که نذورات جمع آوری شده از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی اعزام کاروان های تخصصی به عتبات عالیات را از فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان برشمرد و تصریح کرد: این کاروان ها در بازه زمانی 40 روزه اعزام می شوند به طوری که تاکنون 427 نفر در رشته های تخصصی متفاوت در قالب 46 کاروان به عتبات و عالیات اعزام شدند.

حقی پور با اشاره به اینکه با وجود مشکلات اقتصادی هر سال میزان نذورات جمع آوری شده توسط عتبات عالیات لرستان افزایش یافته است، ادامه داد: شورای راهبردی ستاد بازسازی عتبات عالیات متشکل از نخبگان و چهره های فرهنگی تشکیل شده و طرح های ستاد در قالب این شورا بررسی و عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 برابر شدن مشارکت های مردم لرستان در توسعه عتبات

2 برابر شدن مشارکت های مردم لرستان در توسعه عتبات