مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 01:472022-02-21سياسي

پیام فرمانده سپاه در پی شهادت دو خلبان نیروی هوایی


در پی شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یک تن از هموطنان در سانحه سقوط جنگنده آموزشی نهاجا در تبریز، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، متن پیام به این شرح است: شهادت پرافتخار خلبانان فداکار و ایثارگر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرهنگ دوم خلبان صادق فلاحی و سروان خلبان علیرضا حنیفه زاد همراه با جان باختن یکی از هموطنان عزیزمان در سانحه غمبار هوایی درحومه شهر تبریز را به محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم و آحاد فرماندهان و کارکنان غیور نهاجا تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

حماسه ایثار و از خودگذشتگی این مدافعان نستوه امنیت آسمان ایران اسلامی نشان داد نیرو های مسلح سلحشور و غیور کشور عزیزمان بر عَهد جاودانه خود در صیانت از حدود و ثغور این سرزمین مقدس پای بند و وفاداری نسبت به تعهد سرخ و عاشورایی شان را راهنمای نسل های امروز و فردای جامعه قرار داده اند.

از درگاه خدای سبحان برای تیز پروازان به عرش پیوسته و دیگر هموطن عزیز جان باخته این سانحه؛ علو درجات و رضوان الهی و همجواری با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده های مکرم و وابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرمانده سپاه در پی شهادت دو خلبان نیروی هوایی

پیام فرمانده سپاه در پی شهادت دو خلبان نیروی هوایی