مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 07:572022-02-22اقتصادي

سفر دریایی به قطر قبل از جام جهانی به شرط سوخت


در پی سفر رییس جمهور به قطر برای گسترش مبادلات و همکاری های اقتصادی در حوزه های مختلف، به نظر می رسد راه اندازی سفر دریایی بوشهر – قطر تسریع خواهد شد و این اتفاق پیش از آغاز جام جهانی فوتبال در قطر، - عملی خواهد شد که البته مشروط به برخی عوامل اقتصادی از جمله نرخ سوخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفرهای دریایی در دو سالی که با شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران گذشت، تحت تاثیر این اپیدمی ناشناخته و ترسناک تقریبا تعطیل شد و مانند دیگر سفرهای هوایی، زمینی و ریلی در همه دنیا به استراحت گذشت.

پس از گسترش واکسیناسیون اما سفرهای خارجی مردم دنیا آرام آرام رنگ و بوی قبل از کرونا را به خود گرفت و البته با پروتکل های سخت گیرانه ای آغاز شد.

اما شیوع سویه ای جدید به نام - در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت و جزییات سفرهای دریایی در شرایط کرونایی کنونی اظهار کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا و با توجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی قطر، مذاکرات برای راه اندازی خط کشتیرانی دوحه در دستور کار قرار گرفت و حتی ترمینال مسافری را این بندر از سوی قطر نوسازی شد.

وی افزود: ترمینال مسافری چابهار، بوشهر، آبادان، باهنر و بندر لنگه نیز بازسازی شده اند، بنابراین اگر هزینه سفرهای دریایی که سرسام آور و سنگین است، مدیریت شود، فرصتی به بخش مسافری، گردشگری و دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دریایی به قطر قبل از جام جهانی به شرط سوخت

سفر دریایی به قطر قبل از جام جهانی به شرط سوخت