مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 08:222022-02-22سياسي

دیدار رییس مرکز اسناد دفاع مقدس ارتش با خانواده شهید محسن احسانی


رییس مرکز اسناد دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید محسن احسانی، بر لزوم قدردانی از ایثارگران تاکید کرد.

- رییس مرکز اسناد دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید محسن احسانی، بر لزوم قدردانی از ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فریدون رییس مرکز اسناد دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران عبدی در ادامه دیدارهای دوره ای مسئولان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با خانواده شهید محسن احسانی از شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

در این دیدار که موذن زاده از حوزه ریاست بنیاد شهید استان تهران و جمعی از کارکنان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش نیز حضور داشتند، سرهنگ عبدی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، افتخاری بزرگ و وظیفه و تکلیف الهی محسوب می شود و انگیزه خدمتگذاری به ملت ایران را دوچندان می کند.

وی ادامه داد:تلاش و همت این مجاهدان راه خدا ستودنی است و ما بایستی قدرشناس فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و تمامی مدافعین سرزمین سرافراز ایران و خانواده های آنان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس مرکز اسناد دفاع مقدس ارتش با خانواده شهید محسن احسانی

دیدار رییس مرکز اسناد دفاع مقدس ارتش با خانواده شهید محسن احسانی