مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-22سياسي

ارجاع پیشنهاد مربوط به اعطای سهام عدالت به جاماندگان به کمیسیون تلفیق


رییس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد نمایندگان در خصوص اعطای سهام عدالت به جاماندگان را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد و خواستار بررسی کارشناسانه این موضوع در کمیسیون تلفیق با حضور نمایندگان کمیسیون اقتصادی و دولت شد.

- رییس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد نمایندگان در خصوص اعطای سهام عدالت به جاماندگان را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد و خواستار بررسی کارشناسانه این موضوع در کمیسیون تلفیق با حضور نمایندگان کمیسیون اقتصادی و دولت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه پیشنهاد الحاقی علی اکبر بسطامی به تبصره 2 لایحه بودجه را بررسی کردند.

وی در توضیح پیشنهاد خود بیان کرد: هدفمند کردن یارانه ها و بحث سهام عدالت مهم ترین برنامه های نظام جمهوری اسلامی است و پرچالش ترین مباحث بودجه سال آتی، هدفمندکردن یارانه، ارز ترجیحی و بحث دفاع از محرومین و مستضعفان است که در راس آن سهام عدالت جای دارد.

متاسفانه عده ای از خانواده های محروم نتوانستند تاکنون از سهام عدالت بهره مند شوند و از این قافله عقب ماندند.

براساس پیشنهاد بنده، دولت مکلف است از محل باقی مانده سهام عدالت در شرکت ها و بنگاه های دولتی باقی سهام را به نیازمندان جامعه و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع پیشنهاد مربوط به اعطای سهام عدالت به جاماندگان به کمیسیون تلفیق

ارجاع پیشنهاد مربوط به اعطای سهام عدالت به جاماندگان به کمیسیون تلفیق