مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-22سياسي

مشکل ساختمان مرکز اسناد ملی همدان رفع می شود/ آغاز به کار موزه میراث مکتوب در همدان


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: نگهداری از اسناد تاریخی و مدارکی که سرگذشت ها را روایت می کنند، ضروری است و باورهای ارزشمند و اصیل ایرانی اسلامی را در جوانان و نوجوانان تقویت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی باب الحوائجی صبح امروز در بازدید از مرکز مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در همدان ضمن بررسی فعالیت های این مرکز و گفتگو با مدیریت و کارشناسان اظهار کرد: اسناد تاریخی، شناسنامه یک ملت و مملکت هستند و تاریخ و تمدن ما با تکیه بر همین اسناد ماندگار و منتقل می شوند.

وی افزود: نگهداری از اسناد که وظیفه آن بر عهده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و در منطقه غرب کشور به عهده مرکز اسناد همدان است، بسیار موضوع مهم و حساسی است چرا که این اسناد منابع ذی قیمت پژوهشی، گزارش عملکرد گذشتگان برای استفاده از تجارب آنها در تصمیم گیری ها و معرف و انتقال دهنده فرهنگ و تمدن ملی و محلی ماست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر افزایش فعالیت های سند پژوهی به خصوص در زمینه اسناد استان های غرب کشور و همدان گفت: هر سند دارای یک وجه ظاهری و ده ها وجه باطنی و محتوایی است که کارشناسان خبره وظیفه دارند پیام و روح نهفته در این اسناد را کشف و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی که مایه افتخار ایران و جهان است را به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ساختمان مرکز اسناد ملی همدان رفع می شود/ آغاز به کار موزه میراث مکتوب در همدان

مشکل ساختمان مرکز اسناد ملی همدان رفع می شود/ آغاز به کار موزه میراث مکتوب در همدان