مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-22سياسي

کنفرانس بین المللی «یافته های نوین مناسبات دین و خانواده» در قم برگزار می شود


رییس کنفرانس بین المللی «یافته های نوین مناسبات دین و خانواده» گفت: در این کنفرانس که اسفندماه در قم برگزار می شود، 30 مقاله از داخل کشور و 10 مقاله از خارج کشور ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام سید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طی یک سال و نیم گذشته چهار کنفرانس بین المللی برگزار کرده است که شامل کنفرانس نقش معرفت دینی در علوم انسانی، آسیب شناسی مطالعات، کنفرانس بحران کرونا و مسئولیت های حقوقی و اخلاقی مربوط به رعایت سلامت همگانی و کنفرانس رهیافت معنویت خداسو در مواجهه با کرونا می شود.

وی گفت: رویکرد پژوهشگاه در تمامی همایش ها ابتدا مطالعه و بررسی مسائل و چالش های نوپدید مانند پدیده کرونا از منظر علم و دین بوده است و با بهره مندی توام از یافته های علمی موجود در فضای حوزه های علمیه و دانشگاه ها و استفاده از ظرفیت ها برای بررسی چالش های نوپدید سعی کرده که مطالعات و تحقیقات گروه های علمی را به سمت کاربردی سازی علوم انسانی و حل مشکلات علمی و عملی جامعه سوق دهد.

رییس کنفرانس بین المللی یافته های نوین مناسبات دین و خانواده عنوان کرد: این همایش های بین المللی حاصل تضارب آرای میان اندیشمندان داخل و خارج از کشور بوده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی «یافته های نوین مناسبات دین و خانواده» در قم برگزار می شود

کنفرانس بین المللی «یافته های نوین مناسبات دین و خانواده» در قم برگزار می شود