مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-22ورزشي

یاران هادی نوروزی با قانون جدید سازمان لیگ دچار حواشی شدند


مدیرتیم دسته سومی یاران هادی نوروزی بابل گفت: این تیم با وجود صعود مستقیم به مرحله نهایی این مسابقات با قانون جدید وساختگی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دچارحواشی شده است.

- اظهار داشت: تیم یاران هادی نوروزی بابل درحالی با امتیازهای قانونی وهمه شرایط لازم به عنوان تیم دوم گروه نخست به لطف تفاضل گل بالاتر نسبت به تیم سوم وهم امتیاز خود مرحله دوم این رقابت های صعود کرده که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال متأسفانه بخشنامه اعلام پیش از شروع مسابقات درفصل جدید را هم نقض می کند.

وی ادامه داد: تیم سوم این گروه که شاهین بجنورد است در پایان بازی های مرحله نخست با انجام 12 مسابقه مانند دیگر تیم ها با 7 پیروزی، 4 مساوی ویک باخت مشترک با تیم یاران هادی نوروزی درجدول رده بندی است، اما تیم یاران هادی نوروزی با 25 گل زده و دریافت 7 گل خورده در مقابل 21 گل زده و 8 گل خورده تیم بجنوردی 5 امتیاز تفاضل گل بیشتر در رده دوم گروه قرارگرفته است.

مدیر تیم یاران هادی نوروزی بابل ادامه داد: درحالی که همه تیم ها و باشگاه ها مطابق آیین نامه های ابلاغی و اعلام شده سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بازی ها را پیگیری می کردند، و همه تیم ها وسایت ها وپایگاه های خبری و ورزشی جدول مسابقات وتیم های صعود کننده به مرحله نهایی این مسابقات را اعلام و اتفاقاً درهمه این اعلام ها نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاران هادی نوروزی با قانون جدید سازمان لیگ دچار حواشی شدند

یاران هادی نوروزی با قانون جدید سازمان لیگ دچار حواشی شدند