مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-22ورزشي

پرسپولیس بزرگترین ضربه را اول فصل خورد/ کادر فنی چاره ای ندارد


مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نتایج سرخپوشان پایتخت در هفته های گذشته گفت: کادر فنی پرسپولیس چاره ای جز کنار آمدن با شرایط موجود ندارد.

- جواد منافی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به روند نتایج پرسپولیس که منجر به ماندن با استقلال تهران در کورس قهرمانی لیگ برتر فصل جاری شده است، گفت: قطعاً پرسپولیس بزرگترین ضربه را در ابتدای فصل با رفتن تأثیرگذارترین بازیکن خود احمد نورالهی خورد.

این بازیکن چپ پای دهه هفتاد پرسپولیس ادامه داد: او توانسته بود تمام ارکان فنی پرسپولیس را در زمین پیاده کند و رهبر واقعی برای تاکتیک های تیمش باشد.

رفتن او به همراه کنعانی زادگان خیلی به ضرر پرسپولیس شد اما دنیای فوتبال همین است و نمی توان جلوی بازیکن یا مربی را برای هر انتقالی گرفت.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس از ابتدای فصل هم دچار کمبود مهاجم بود و ایرادش را نتوانست برطرف کند و حالا با مصدومیت عیسی آل کثیر هم مواجه است و چاره ای جز ادامه دادن با مهاجمان فعلی ندارد.

بنابراین این تیم با وجود دارایی فعلی خود و با اعتماد به نفسی که از پنج قهرمانی متوالی کسب کرده است می تواند همچنان برای قهرمانی بجنگد و مبارزه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس بزرگترین ضربه را اول فصل خورد/ کادر فنی چاره ای ندارد

پرسپولیس بزرگترین ضربه را اول فصل خورد/ کادر فنی چاره ای ندارد