مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-22اقتصادي

یک میلیون و 736 هزار تن انواع کالا در ایلام جابجا شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و 736 هزار تن کالا از ابتدای سالجاری تاکنون از طریق ناوگان حمل ونقل در این استان جابجا شده است.

- ، نورالله دلخواه اظهار داشت: این میزان حمل کالا توسط 114 هزار و 613 سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از 98 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

دلخواه تاکید کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی با استقرار و فعالیت 12 تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.

وی اضافه کرد: همچنین روزانه و در بازه های زمانی متفاوت، گشت های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت پروتکل ها را رصد می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 736 هزار تن انواع کالا در ایلام جابجا شد

یک میلیون و 736 هزار تن انواع کالا در ایلام جابجا شد