مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-22سياسي

راه اندازی کمیته امداد هوشمند با هدف بهبود فرآیند خدمات رسانی به مددجویان


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سامانه امداد هوشمند؛ باهدف ارائه خدمت سریع و بهینه در کمیته امام خمینی (ره)، ثبت اطلاعات مددجویان تحت حمایت و تسهیل و تسریع در برقراری ارتباط مؤثر با خیرین راه اندازی شده است.

- ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف مدیریت صحیح خدمات ایجادشده است، گفت: صحت سنجی و به روزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، جلوگیری از مراجعه حضوری جامعه هدف از طریق ثبت الکترونیکی درخواست خدمات، بخشی از مزایای استفاده از این سامانه است؛ در واقع کمیته امداد هوشمند راه اندازی می شود.

وی افزود: این سامانه امکان بهره مندی عادلانه مددجویان از خدمات مختلف این نهاد برای افراد تحت حمایت و در گام های بعدی امکان استفاده مطلوب از ظرفیت خیران در ارائه خدمت به محرومان را فراهم می کند.

فلاح قنبری بابیان اینکه در این سامانه، نیازمندانی که به کمک های مالی و معنوی نیاز دارند، شناسایی و اطلاعات آن ها به صورت یکپارچه ثبت خواهد شد، افزود: نیاز هر یک از نیازمندانی که در این سامانه درخواست خود را ثبت می نمایند پس از بررسی های کارشناسی و صحت سنجی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته امداد هوشمند با هدف بهبود فرآیند خدمات رسانی به مددجویان

راه اندازی کمیته امداد هوشمند با هدف بهبود فرآیند خدمات رسانی به مددجویان