راه اندازی سامانه جدید 124 یزد با رویکردی جدیدسامانه جدید 124 سازمان صمت یزد علاوه بر دریافت شکایات مردمی در حوزه های صنفی، امکان طرح مشکلات صاحبان مشاغل و صنایع برای رسیدگی از سوی مسئولان را فراهم کرده است. - محمدرضا علمدار یزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این باره گفت: سامانه جدید 124 با رویکردی جدید جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و همچنین با هدف رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزه های صنعت، معدن و تجارت و به صورت آزمایشی در یزد آغاز به کار کرده است. وی گفت: این سامانه پیش از این فقط شکایات مردمی را در حوزه های صنفی ثبت و پیگیری می کرد، اما با رویکرد جدید سامانه 124 صاحبان مشاغل و واحدهای صنعتی مشکلات خود را از این مسیر به گوش مسئولان استانی و کشوری می رسانند. رییس سازمان صمت استان با اشاره به پاسخگوی چهار کاربر به صورت مستمردر وقت اداری و خارج از وقت اداری به صورت پیامگیر و چهار پاسخگو در قالب پیشخوان 124 در ساعات اداری، گفت: در حال حاضر این مرکز پیشخوان در محل ساختمان مرکزی صمت واقع در بلوار دانشجو استان فعال است. انتهای پیام برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |