مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-22اقتصادي

اعطای سند مالکیت به 40 پلاک فاقد سند در محله خزانه


اسناد مالکیت مربوط به 40 پلاک فاقد سند در محله خزانه به همت سازمان نوسازی شهر تهران و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران صادر شد.

- به گزارش، حمیدرضا صارمی در جلسه ای که به منظور اعطای نمادین اسناد رسمی مالکیت به مالکان پلاک های فاقد سند در کوی پروران واقع در محله خزانه برگزار شد، حضور یافت و از زحمات مدیران و مسئولان ذیربط برای تحقق این اتفاق مهم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: امیدوارم شاهد تکرار جلسات این چنینی که برای خدمت به اهالی بافت فرسوده اتفاق مبارکی است، باشیم و برای این موضوع آماده هرگونه همکاری هستیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این جلسه اعلام کرد: 40 هزار پلاک در بافت های فرسوده فاقد سند رسمی مالکیت هستند.

علی اکبری با اشاره به اینکه موضوع نوسازی بافت های فرسوده یکی از محورهای اصلی سیاست های کلی نظام و مجموعه حاکمیت است، تصریح کرد: اولین گام در فرآیند نوسازی، احراز مالکیت است و پلاک هایی که دارای اسناد غیر رسمی و قولنامه ای هستند، نمی توانند برای دریافت پروانه تخریب و نوسازی اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، یادآور شد: از سال های گذشته رفع مشکلات ثبتی- مالکیتی در پلاک هایی که امکان نوسازی ندارند، مطرح بوده و با تلاش های صورت گرفته در حوزه مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای سند مالکیت به 40 پلاک فاقد سند در محله خزانه

اعطای سند مالکیت به 40 پلاک فاقد سند در محله خزانه