مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-22سياسي

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت به کمیسیون تلفیق ارجاع شد


براساس پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس، تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه، سوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401، پیشنهادی الحاقی به تبصره 2 درباره سهام عدالت را بررسی کردند.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس نیز در توضیح پیشنهاد خود، گفت: هدفمند کردن یارانه ها و سهام عدالت مهم ترین برنامه های نظام جمهوری اسلامی است؛ هدفمندکردن یارانه، ارز ترجیحی و دفاع از محرومین باید در بودجه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: متأسفانه برخی از خانواده های محروم نتوانستند تاکنون از سهام عدالت بهره مند شوند و از این قافله عقب ماندند، براساس پیشنهاد بنده، دولت مکلف است از محل باقی مانده سهام عدالت در شرکت ها و بنگاه های دولتی باقی سهام را به نیازمندان جامعه و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اعطا کند.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام احد آزادی خواه نیز در اخطاری قانون اساسی، گفت: رفع تبعیض ناروا یکی از مطالبات جدی مردم است، اگر قرار به کمک و حمایت از خانواده کمیته امداد باشد، از سایر جاماندگان سهام عدالت به ویژه مددجویان بهزیستی نیز باید حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت به کمیسیون تلفیق ارجاع شد